Kako vam izgleda radni prostor – takav vam je i uspeh na poslu. Moglo bi se reći da je ovo zlatno pravilo uspešnog poslovanja i da svako ko želi da uspešno posluje mora da se pridržava osnovnih pravila o organizovanju radnog prostora. Od čiste i uredne radne površine do organizovanja kancelarijskog materijala, neophodno je da ste uvek spremni za sve obaveze koje sadrži jedan radni dan.
Ukoliko želite da oplemenite svoj radni prostor i postignete maksimum kada je posao u pitanju, naučite šta je sve potrebno kako biste uvek pri ruci imali sve što vam može poslužiti pri obavljanju radnih zadataka.
Šta vam je sve potrebno?
U zavisnosti od posla koji obavljate, biće vam potrebno nekoliko vrsta kancelarijskog materijala. Najosnovnije su sitne stvari kao što su olovke, razni obeleživači, spajalice i heftalice. Pored toga, za bolju organizaciju će vam poslužiti registratori, notesi i samolepljivi papirići kako biste uvek bili spremni da sačuvate i organizujete dokumentaciju i bitne podatke.
Kako se danas sve svodi na reklamu i plasiranje proizvoda, pobrinite se da uvek imate kancelarijski materijal sa logom vaše firme kako biste nakon obavljenog sastanka partnerima ili potencijalnim klijentima mogli da uručite poklon. Takođe, uvek je bolje imati brendirani kancelarijski materijal kako biste kao firma izgledali profesionalnije i uniformno.
Štedi vreme i prostor
Kancelarijski materijal je koristan kada je potrebno brzo završiti posao i rasporediti sve što ste koristili prilikom obavljanja poslova. Kako dokumenti ne bi bili po celoj prostoriji, razni registratori, fascikle i organizatori za papir će se pokazati kao korisni. Pored toga, ukoliko želite da se rešite papira koji vam više nisu potrebni, mašina za sečenje papira će umanjiti količinu u kanti za otpatke, ali isto tako i učiniti nemogućim da neko zloupotrebi podatke koji se nalaze na tim papirima.
Kako pronaći odgovarajući materijal?
Kada je u pitanju odabir kancelarijskog materijala, potrebno je da obratite pažnju na dve stvari – funkcionalnost i kvalitet. Iako će vam se činiti kao da vam je neophodan sav kancelarijski materijal, potrebno je da se u vašem radnom prostoru nađe samo ono što ćete zaista koristiti.Pored toga, kada su u pitanju predmeti koje svakodnevno koristite i koji su vam neophodni za obavljanje posla, potrebno je da oni budu vrhunskog kvaliteta. Kada su u pitanju komponente računara, najbolji kertridži za štampač će vam omogućiti štampanje dokumenata bez muke i bledih stranica.
Efikasnost zaposlenih
Bez obzira na broj zaposlenih ili posao koji obavljate, kancelarijski materijal je potreban kako bi se posao obavljao na vreme i sa lakoćom. U razgovoru sa svojim zaposlenima, ispitajte šta im je sve neophodno za obavljanje posla i potrudite se da imate dovoljnu količinu za sve zaposlene.
Pobrinite se da vaši zaposleni uvek imaju dosta materijala na raspolaganju jer će u suprotnom posao da čeka dok traje nabavka materijala. Kada su u pitanju veće stvari poput računara, štampača, bele table i skenera, uvek je bolje imati više komada na raspolaganju kako bi se sprečilo čekanje koje može da uspori rad zaposlenih.
Poslovni pokloni i reklama
Prvi utisak je najbitniji, čak i kada su firme u pitanju te će vaši potencijalni partneri i klijenti da obrate pažnju na materijal koji koristite. Pored toga, uvek je bolje na kraju sastanka uručiti im mali poklon sa logom vaše firme kako bi vas dalje reklamirali ali i uvideli ozbiljnost vašeg poslovanja. Sitnice kao što je ova će uvek činiti da vaša kompanija bude i dalje pristutna kod partnera, bez obzra na vreme i uspešnost sastanka. Možda baš zbog toga ostvarite neku saradnju u budućnosti.
Kancelarijski materijal uvek mora da bude sastavni deo inventara vaših poslovnih prostora kako biste uvek bili spremni za posao. Pored toga što vam olakšava obavljanje posla, ova oprema je zadužena i za bolju efikasnost svih zaposlenih i da pokaže ozbiljnost shvatanja posla i imidža firme.