Kreativni načini za mršavljenje

Mršavljenje ne mora biti tako naporno i dosadno, ukoliko razmotrite sve zabavne opcije za skidanje kilograma. To svakako ne znači da se smršati može bez upornosti, istrajnosti i odricanja od određenih poroka, ali sve može dobiti mnogo zanimljiviji ton ukoliko dopustite sebi takvu mogućnost. 

Nije sve u beskrajnim satima provedenim u teretani, ishrani koja se bazira na par listova salate i rigoroznoj satnici koja se poštuje pošto poto. Uz nekoliko predloga koje navodimo u nastavku, skinućete kilograme gotovo nesvesno, radeći stvari u kojim zaista uživate i koje vas ne iscrpljuju na isti način kao klasične dijete i treninzi. 

#1 Ne volite teretane? Plešite!

Nije sve u beskonačnim ponavljanjima vežbi od kojih vam se vrti u glavi. Svesni smo i toga da teretane nisu baš uvek najinspirativnije okruženje, pa savetujemo da pronađete neku lepšu i zabavniju alternativu. Ukoliko imate bar malo ritma, zaplešite već danas!

Gotovo svaki grad nudi razne opcije za ples, a gotovo svaki od njih sjajno aktivira mišiće i utiče na pojačano trošenje kalorija. U idealnom slučaju, to bi bila zumba, ili čak mix aerobik, a uz brz tempo, sjajnu muziku i zabavno umaranje, dobro raspoloženje je zagarantovano. 

Koji god ples da izaberete, rezultati će biti još efektniji ukoliko koristite efikasne preparate za mršavljenje kao što je Apuretin Slim. Oni mogu da podstaknu trošenje kalorija, a samim tim i gubitak kilograma koji je uz dobre preparate i odgovarajuću fizičku aktivnost, konačno jedna zabavna aktivnost!

#2 Vežbajte kod kuće uz film ili seriju

Vežbe se ne mogu potpuno izostaviti iz dnevnog reda ukoliko želite rezultate u pogledu mršavljenja, ali svakako ih možete raditi na kreativniji način koji ne oduzima mnogo vremena. Uvedite neke malo promene u svakodnevnu rutinu, na primer, svako jutro pre tuširanja odradite određen broj čučnjeva ili trbušnjaka. 

Ne budite blagi prema sebi, umorite se i odradite nekoliko serija, jer ovakva jutarnja aktivnost traje vrlo kratko, a daje fenomenalne rezultate na duže staze. Ukoliko niste jutarnji tip, uvek možete iskoristiti traku za trčanje ili sobni bicikl dok traje vaša omiljena serija. Namestite tempo koji vam odgovara, jer tako nećete ni osetiti umor, niti ćete brojati minute jer će vas okupirati dešavanja u programu koji pratite. 

#3 Napravite bogat obrok od zdravih sastojaka koje volite

Zdrav obrok možete napraviti i sami, bez priručnika za dijetu i preporuka koje vam se ne dopadaju baš uvek. Dovoljno je da se držite nekih opštih pravila koja se svode na što manje ugljenih hidrata, a što više proteina, uz svakodnevno vežbanje na način koji smo prethodno opisali. 

Izbegavajte gazirane napitke, slatkiše, grickalice i sve ono za šta ste svesni da vam škodi. Umesto toga birajte voće, povrće, ribu i piletinu, jer je to sasvim dovoljno za zanimljive i ukusne obroke na više načina. A kada poželite da se zasladite, iskombinujte voće u jedan kup koji će vam sigurno prijati!

#4 Vozite bicikl ili rolere

Vaša deca uživaju u vožnji bicikla i rolera? Pridružite im se prvom prilikom. Odredite rutu, spakujte zdrave sendviče i napravite nezaboravno druženje sa njima, uz nekoliko pređenih kilometara i mnogo istopljenih kalorija. 

Ovako nešto možete praktikovati i samostalno, mada je u društvu uvek zabavnije i lepše. Vožnja bicikla je naročito interesantna kada su u pitanju staze pored reke, ili šumoviti prolazi koji pružaju zaista lep ambijent, svež vazduh i uživanje u vožnji kakvo u gradu nećete osetiti. 

Ovo su samo neki od načina da mršavljenje postane zanimljivije i produktivnije, a ključ je u tome da ono što radite – radite sa voljom i entuzijazmom! Ne držite se slepo dijeta koje vam ne prijaju, već sami osmislite svoj zdrav koncept života, a pozitivne promene će stići i pre nego što ih očekujete.