Kvalitetno oglašavanje ključno je za uspešno poslovanje svake kompanije. Bez obzira na industriju u kojoj se nalazite, oglašavanje je važno za privlačenje novih kupaca i povećanje svesti o vašem brendu. Jedan od najboljih načina da promovišete svoju kompaniju je poseta privrednom sajmu.
Privredni sajam je idealno mesto za promociju vašeg brenda. To je mesto gde se okupljaju poslovni ljudi, proizvođači, dobavljači i kupci, ali i gde posetioci imaju priliku da saznaju više o proizvodima i uslugama koje nudite. Prisustvovanje jednom ovakvom sajmu vam omogućava da se direktno povežete sa klijentima, predstavite svoje proizvode i usluge i stvorite nova poslovna partnerstva.
Roll up baneri za najbolju vidljivost brenda
Jedan od najboljih načina da naglasite svoje prisustvo na jednom ovakvom sajmu je korišćenje roll up banera. Ovi baneri su praktični i laki za postavljanje i idealni su za reklamiranje vašeg brenda na štandu. Oni predstavljaju savršeno rešenje, jer su male težine, kompaktni su, a predstavljaju i jeftin promotivni panel za višekratnu upotrebu. Kompanije koje koriste ovu vrstu banera štede na troškovima tako što im ovaj vid reklame ostaje u opciji da ih koriste na više promocija. Roll up baneri na sajmovima su uspešan promotivni alat i važan deo većine marketinških planova.
Kada pripremate jedan ovakav promo baner, važno je razmisliti o dizajnu i poruci koju želite da prenesete. Baner treba da bude atraktivan, ali i jednostavan, tako da posetioci mogu lako da ga pročitaju i razumeju vašu poruku. Važno je da vaša reklama bude u skladu sa brendom vaše kompanije i da se uklapa u ukupni izgled vašeg štanda.
Pripremite različit promo materijal
Pored roll up banera, važno je pripremiti i druge vrste promotivnih materijala koji će privući pažnju posetilaca. To može biti bilo šta, od letaka i brošura do kataloga i uzoraka vaših proizvoda. Promotivni materijal koji pripremate treba da odražava vaš brend i da bude u skladu sa vašom marketinškom strategijom. Naravno, nemojte zaboraviti na brendirane olovke, upaljače, šešire, majice i ostale promo materijale koji mogu privući pažnju posetilaca, a ujedno će i vama pomoći da se izdvojite među velikim brojem kompanije koje će doći da predstave svoje poslovanje.
Prilikom pripreme promotivnog materijala važno je voditi računa o ciljnoj grupi posetilaca sajma privrede. Ako, na primer, prodajete opremu za kampovanje, vaš promotivni materijal treba da bude usmeren na ljubitelje prirode i avanturiste. Ako, pak, nudite poslovne usluge, vaš reklamni materijal treba da bude profesionalan i prilagođen potrebama vaših poslovnih klijenata. Važno je da promo materijal bude vizuelno atraktivan, sa jasnim i preciznim porukama koje će posetioci moći lako da pročitaju i zapamte.
Ostali vrste marketinga
Pored ova dva izuzetno efektivna načina reklamiranja, važno je pripremiti i drugi marketinški materijal, kao što su nalepnice, vizit karte, posteri i druge stvari koje će privući pažnju posetilaca vašeg štanda. Jedan od marketinških trikova je da organizujete mini nagradne igre, gde će te na taj način privući posetioce štanda koji će poželeti da osvoje neku od nagrada, a pri tom i da se upoznaju sa vašim brendom. Svaki od ovih materijala treba da bude u skladu sa vašom marketinškom strategijom i da odražava vaš brend.
Pripremite video kako bi promovisali svoj brend i vaše proizvode. Video prezentacija je jedan od najefikasnijih načina da privučete pažnju posetilaca i predstavite vaš brend na najbolji mogući način. Kada pripremate ovaj vid prezentacije, trebalo bi da imate u vidu neke ključne faktore koji će uticati na njen uspeh. Pre svega, budite sigurni da će vaš video sadržati sve potrebne informacije o vašim proizvodima ili uslugama, a ujedno on mora biti informativan, ali i privlačan i zanimljiv za gledanje. Da bi ovaj vid prezentacijenbio što efikasniji, prikažite ga na velikom ekranu na vašem štandu. Na taj način će te privući pažnju posetilaca i omogućiti im da se bolje upoznaju sa vašim brendom.
Na kraju, važno je ne zaboraviti da iskoristite priliku da se povežete sa posetiocima na sajmu poslovanja. Postavljajte pitanja, predstavljajte svoju kompaniju i proizvode, razgovarajte sa posetiocima i pokušajte da uspostavite nove poslovne veze. Prisustvo poslovnom sajmu je prilika da se povežete sa potencijalnim klijentima i dobavljačima i stvorite nova poslovna partnerstva.