Dobre stvari

Kako da knjigovodstvena agencija efikasno prati vreme po klijentima

Prilagođavanje zaposlenih inovacijama i promenama je nešto što se podrazumeva u svakoj kompaniji, ali posebno je važno kada je reč o knjigovodstvenim agencijama. Ulaganje u edukaciju zaposlenih, kontinuirano usavršavanje i ažurnost, zbog prirode posla knjigovođe, posebno su važni imajući u vidu česte izmene zakona i širok dijapazon klijenata koji se bave različitim tipovima biznisa. Kada je u pitanju knjigovodstvena agencija, ona mora biti dobro organizovana i efikasna, a podaci tačni, precizni i relevantni. 

I sami knjigovodstveni procesi s razvojem tehnologije postaju automatizovani, uz pomoć novih softvera, što omogućava veću efiksanost zaposlenih i bolje upravljanje vremenom. Danas se tako sve češće susrećemo sa pojmom moderno, digitalno knjigovodstvo, u skladu sa 21. vekom.

Usluge knjigovodstvene agencije

Za efikasan i uspešan rad knjigovodstvene agencije, dobra organizacija je od ključnog značaja. Profesionalnost i apsolutna posvećenost svakom klijentu je nešto što se podrazumeva. Dobra komunikacija između klijenta i knjigovođe je od ključne važnosti. Takođe, za nove poslove, posebno onlajn biznis, knjigovođa mora biti u toku sa svim regulativama i izmenana koje utiču na poslovanje. 

Ozbiljne firme koje se bave knjigovodstvom obično imaju svoju internet stranicu. Na taj način je klijentima olakšana potraga za istim. Kada je u pitanju knjigovodstvena agencija Niš, Novi Sad i Beograd obično nude najveći izbor. Uticaj koji saveti i usluge knjigovodstvene agencije imaju na rezultate poslovanja klijenata nije zanemarljiv.

Pored standardnih (obračun PDV-a, izrada kalkulacija, periodičnih izveštaja i završnog obračuna, vođenje knjige ulaznih i izlaznih faktura i sl.), ovakve agencije nude i posebnu vrstu usluga, kao što su procena vrednosti kompanije, analiza poslovanja, poslovni planovi i mnoge druge. U zavisnosti od same vrste usluga, kada je u pitanju knjigovodstvena agencija cenovnik može varirati. 

ERP – planiranje poslovnih resursa i knjigovodstvena agencija

Efektivnost zaposlenih u knjigovodstvenim agencijama je sve teže ispratiti sa rastom obima poslovanja. Dosta ERP softvera koristi se za osnovne računovodstvene funkcionalnosti. Upravo u vođenju knjigovodstva, prednosti ERP-a su najuočljivije – ušteda vremena i eliminisanje nepotrebnih troškova glavne su prednosti. Različiti sektori mogu koristiti istu bazu podataka, te na taj način deliti informacije i komunicirati jedni sa drugima, te poboljšavajući saradnju. Pojedinačna funkcionalna područja poslovanja povezuju se u celinu. Poslovi se obavljaju brže, a produktivnost je veća, zbog brze obrade velike količine podataka. Uostalom, zaposleni sa posebnim odobrenjem može ispratiti sva knjiženja, a HR služba ili vlasnik knjigovodstvene agencije mogu pratiti efektivnost zaposlenih po klijentu.

Zahvaljujući sistemima za upravljanje resursima preduzeća (Enterprise Resource Planing – ERP), podacima i poslovnim procesima može se upravljati u realnom vremenu. U planiranje poslovnih resursa obično je uključen neki poslovni program. Iako se smatra skupom investicijom, ERP softver je isplativ na duže staze jer objedinjuje poslove i poboljšava efikasnost. Svakako, treba imati u vidu i neke nedostatke ovog softvera. On recimo ne pokriva dodatne poslove koje knjigovođa obavlja (prikupljanje i usklađivanje dokumentacije, komunikacija sa klijentima, istraživanja u vezi sa promenama zakona i procesa itd.).

Poslovni softveri koje mogu koristiti knjigovodstvene agencije

U zavisnosti od složenosti sistema, veličine kompanije, broja korisnika, sopstvenih zahteva i potreba, knjigovodstvene agencije se odlučuju za softver koji će koristiti u poslovanju (npr. SAP, ORACLE, BAAN, Microsoft Dynamics sistemi, PULLSTM, kao i domaći paket BizPlaner). Izbor adekvatnog knjigovodstvenog programa pravi je izazov i za preduzetnike i za knjigovodstvene agencije. Poslovni softveri nalaze svoju primenu kako u malim i srednjim preduzećima, tako i u velikim kompanijama. Oni olakšavaju rad knjigovođama, jer se uz pomoć jedinstvenog sistema obezbeđuje kontrola nad klijentima i stiče potpuniji uvid u neophodne informacije. Zahvaljujući adekvatnim poslovnim softverima, mogućnost greške smanjuje se na minimum. Zavisno od programa koji koristite, razlikovaće se i funkcije ERP aplikacija. Početnicima se svakako savetuju manje kompleksni softveri.

Time tracking app – aplikacije za praćenje produktivnosti

Zahvaljujući programima za lako upravljanje vremenom i zadacima, koji se označavaju kao Time tracking app, stvoriće se preciznija slika i neophodni podaci o radu zaposlenih, kroz organizovanje poslovanja uz evidenciju radnog vremena po klijentu. Ova kategorija softvera, dakle, omogućava da se evidentira vreme provedeno na zadacima i projektima, a poslodavcima se omogućava i bolja kontrola timova. Poslednjih godina se ovi pametni virtuelni alati sve češće koriste u knjigovodstvenim agencijama. Produktivnost se povećava pametnijim radom, a ne povećanjem broja radnih sati. Povećanje produktivnosti znači i povećanje profitabilnosti, a vreme je najvredniji resurs svake kompanije.

Najnoviji tekstovi

Lifestyle

Cene kvadrata u Beogradu – kakvo je trenutno stanje na tržištu?

Ako upravo tragate za svojim novim stanom u Beogradu, ili želite da investirate u nekretnine, te ih onda i izdajete …

Putovanja

Predlažemo: 3 idealne destinacije za letovanje

Leto je počelo, a u poznate turističke destinacije su počeli da pristižu turisti. Ukoliko vi još uvek niste odlučili gde …

Dobre stvari

Ručno birana kolekcija.

Preporuke