Evo kako reklamirati šlep službu

Zeleni kamion za šlepanje vozila

Potražnja za šlep uslugama je prilično konstantna, a budući da su one prva opcija svim ljudima koji se nađu u problemu u saobraćaju, stručnjaci i ekonomisti tvrde da su šlep službe jedna od delatnosti koja će ostvarivati konstantne prihode, bez obzira na spoljašnje ekonomske faktore.

Konstantni i visoki prihodi, veliko tržište i niske cene održavanja i su faktori koji se vezuju za ovu uslužnu delatnost, a oni su ujedno i ono što najviše privlači ljude da se bave ovim poslom

Budući da se svakim danom pojavljue sve više novih šlep službi, postavlja se pitanje “kako se uspešno izdvojiti iz gomile” budući da se radi o delatnosti koja se bavi rešavanjem vrlo konkretnog problema, tačnije transporta vozila koje nije u funkciji od tačke A do tačke B. 

Zato smo se potrudili da, umesto vas, istražimo nekoliko marketinških saveta koji će vam pomoći da uspešno povećate obim posla, nivo prihoda ali i reputaciju vašeg posla. Zato, nastavite da čitate jer ćete ih u nastavku teksta i saznati. 

Brendirajte svoja šlep vozila – učinite vašu kompaniju preporznatljivom 

Bilo da se nalazi u Beogradu, Novom Sadu, Kraguevcu ili u Zemunu, šlep služba koja se razlikuje od konkurencije uzima najviše posla.

Kako bi se uspešno razlikovali od konkurentskih šlep službi, važno je uložiti u dizajn prepoznatljivog logotipa koji će na kreativan način oslikati vrednosti vaše kompanije. 

Međutim, uz originalan logotip, biranje prepoznatljive boje, poput svetlo žute ili jarko crvene, koju će ljudi u okolini asocirati sa vašom firmom može dodatno poboljšati prepoznatljivost vaše kompanije. 

Velika prednost, kada je reč o promovisanju kompanije koja se bavi šlep službom, je to što svako vozilo u vašoj posadi može biti pokretna reklama ukoliko tome posvetite dovoljno vremena i energije. Zato, ne oklevajte, već brendirajte vaša vozila što pre, a prvi rezultati će uslediti ubrzo nakon toga. 

Kuka za šlepanje vozila u prvom planu

Internet je vaš prijatelj – iskoristite njegov pun potencijal 

Postoji velika verovatnoća da ste, do sada, negde već čuli o prednostima i rezultatima koje oglašavanje preko interneta, a naročito društvenih mreža, donosi. 

Međutim, ukoliko vam tehnologija nije jača strana, budite bez brige. Danas treba imati samo elementarna znanja o tome gde je potrebno da se oglašavate, ali i pomoć stručnjaka ukoliko želite da uspešno ispromovišete vašu šlep službu na internetu. Ukoliko se ne snalazite baš najbolje, možete unajmiti agencije za digitalni marketing, koje će oglašavati vašu kompaniju preko interneta umesto vas. 

Internet marketing je delatnost savremenog doba, vaše prisustvo na internetu se u velikoj meri odražava na poslovanju vaše kompanije u realnosti.  

Posmatrajte na internet i društvene mreže kao na priliku da predstavite vaš biznis u najboljem svetlu. Zato se potrudite da vaša šlep služba bude prisutna na svim najpopularnijim društvenim mrežama.

Podjednako je važno, međutim i da postoji i internet stranica, odnosno sajt, koji će tačno objasniti koje vrste usluga pruža vaša kompanija. 

Prvi utisak je veoma važan, jer na osnovnu njega ljudi odlučuju da li žele saradnju sa vama ili ne. Zato se potrudite da vaša prezentacija bude što preciznija i da prikazuje vašu kompaniju na što verniji način. 

Ime kompanije je važnije nego kontakt informacije 

Marketing je nauka koja konstantno evoluira, tako određene metode koje su bile delotvorne u prošlosti, danas mogu imati potpuno suprotan učinak. 

Idealan primer ovoga je trend koji je u prošlosti bio veoma popularan u svetu marketinga šlep službi. Naime, ovaj trend se zasnivao na naglašavanju kontakt telefona u prvi plan svake reklame kako bi iste ljudi zapisali i uspešno stupili u kontakt sa njima. 

Međutim, danas ovo ne samo da nema isti nivo učinka kao što je to bio slučaj pre interneta, već može imati i negativne efekte

Savremeno doba i razvoj moderne tehnologije doneli su mnoge prednosti ljudima širom sveta, od kojih je jedna od najvećih, definitivno, sposobnost pretraživanja informacija kroz samo nekoliko sekundi, sa bilo koje lokacije.

Zbog toga više pažnje posvetite kreiranju zanimljivog imena vaše kompanije, a ako ste je već imenovali – smislite dobar i pamtljiv slogan. To su informacije koje treba da “gurate” u prvi plan. 

U tekstu smo već pomenuli da je marketing disciplina savremenog vremena kao i da je upravo kvalitetan marketing ono što razlikuje uspešne kompanije od prosečnih.

Zato, kad god pomislite da je marketing nepotrebna investicija koja ne doprinosi mnogo razvoju vašeg biznisa, setite se da svetske kompanije troše milionske sume na savete marketinških eksperata. 

Nadamo se da, nakon čitanja ovog teksta, imate bolje shvatanje o prednostima marketinga, kao i marketinškim tehnikama koje će vam pomoči da se izdvojite od konkurencije na kreativan i jedinstven način.

Najnoviji tekstovi

EdukacijaPosao

Nekoliko saveta za povećanje profita vašeg biznisa

Vođenje uspešnog posla zahteva strateško planiranje, prilagodljivost i duboko razumevanje tržišta na kojem poslujete. Iako ne postoji univerzalno rešenje koje ...
Dobre stvari

Finansijska strategija u sportu: Kako klubovi upravljaju budžetom

Finansijsko upravljanje je ključno za uspeh sportskih klubova, bilo da se radi o malim lokalnim timovima ili velikim međunarodnim organizacijama. ...